niedziela, 23 grudnia 2012

'It's christmas time' - photos ♥

heyy guyzz <3
Chciałam wam pokazać KILKA zdjęć, które wykonałam teraz w okresie świątecznym, oby wam się spodobały, napiszcie mi co  o nich sądzicie, paa :*








 Niczego nie przerabiałam, taki efekt dały światełka na naszej pięknej choince, po mojej "zabawie" z ostrością.

 Nie mogę się doczekać, gdy moi bliscy otworzą prezenty ode mnie - oby się ucieszyli :)

 Candles. Candles everywhere! Zima i święta to najlepszy czas na świeczki, pod choinkę zażyczyłam sobię Świeczkę Yankee Candle, mam nadzieję że to życzenie się spełni :)
 Dziś robiłyśmy pierniczki - na zdjęciu widać mojego GINGERBREADMAN - po polsku można powiedzieć piernikowy człowieczek oraz candy cane - laska świąteczna :)
 Moja ozdoba, oraz świąteczny prezencik od Holly <3 < dzięki mała :*>
Oraz mój Mikołaj, a w tle mała choineczka ( pokojowa, nie ta duża "salonowa" )




To tyle :) Zyczę wam radosnych, miłych, ciepłych i magicznych Świąt! Szalonego i Fajnego Sylwestra, oraz wszystkiego czego sobie zażyczycie- oby się spełniło :)
xoxo Molly

2 komentarze:

  1. Świetne te zdjęcia *_*
    http://maggie-maggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Aword.
    Więcej informacji na moim blogu http://diaary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń