piątek, 23 listopada 2012

TAG? SAY YES ♥

Siemanko *.* Mam dla was dziś TAG :D Sama go wymyśliłam i możecie go wykorzystać, ale proszę napiszcie link do mojego bloga przy waszych odpowiedziach : 3 ( nie wiem, czy takowy już nie istnieje, ale jeśli tak to mi powiedźcie : 3 )

TAG #1 : SWEETS ♥

1. Jakie słodycze najbardziej lubisz jeść w :
-lato
-jesień
-zimę
-wiosnę
2.  Twój ulubione słodycze to ?
3. Deser, który mogłabyś jeść do końca życia, bez znudzenia?
4. Najpyszniejszy napój?
5. Ulubiona firma słodyczy?
6. Których słodyczy nie lubisz?
7. Dlaczego i kiedy zajadasz słodycze?
8. Jak często jesz słodycze ?

a teraz pytanie ; czy mam na nie odpowiedzieć : 3 ?? A i jeśli użyjecie tego tagu to napiszcie zrobione i dajcie link do waszego posta a skomentuję : PP xx MOLLY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz