poniedziałek, 12 listopada 2012

ROZKRECMY MELANZ

Tytuł dość dziwny, tak jak i tematyka posta. Tu Molly tak btw. Trochę to zaniedbałyśmy, ale to wszystko ze względu na brak czasu, pomysłu itp. Blog był wyświetlany 30 razy (pewnie 3/4 z nich to ja i Holly , haha) No cóż teraz postaram się go jakoś "rozreklamować" <hope> Na razie jestem załamana moimi ocenami, zawsze miałam 5 i 6 ( 4 też się zdarzały) ale kiedy poszłam do gimnazjum, to szczerze nie daję rady. Nauczyciele nie są tak łagodni jak w podstawówce, gdy zabraknie ci 0.5 pkt - i tak masz gorszą ocenę, no cóż musze się wziąć w garść i ostro zakuwać, bo jak tak dalej pójdzie to ... Nie będę mieć paska ? Jeśli post jest nudny, no to pulpet : c *tak wiem mówi się klops, ja mówię pulpet, daa*
Więc to by było na tyle , chcę wam powiedzieć, że spinamy dupeczki i rozkręcamy naszego Bloga, już ja się postaram ♥
xoxo Molly

 LOOOOL sama zrobiłam tą kokardkę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz