środa, 14 listopada 2012

Pou

No hei. Dziś nie miałam za bardzo pomysłu na post, więc postanowiłam, że napiszę wam o aplikacji Pou. Zanim to zrobię, to opowiem wam co u mnie słychać, no więc teraz wtorek, środa, czwartek- 3 klasy mają próbne egzaminy, więc mam 3 razy pod rząd na 11 :) w skrócie, jutro idę tylko na 3 lekcje <3 No ale teraz o Pou, jest to bardzo fajna aplikacja, Myślę, że Pou jest kupą, chociaż, to nie prawda, to jest jakieś stworzonko, nie wiem jakie :D w każdym razie mam go od około 10 października, jestem na 24 poziomie, a 'monet' mam ponad 2 000 . Pou jest taki fajny, lubię go, ale czasem nie chcę mi się go myć, karmić, bawić itp. Często oddaję go Holly, która się nim bawi(ona to uwielbia :D ). No to tutaj kilka naszych "wspólnych" foteczek <3 No i mam takie pytanie chcecie Night lub Morning Routine? Pielęgnację twarzy? Jakieś DIY? Mówcie : PP



xxx Molly ♥

1 komentarz: