wtorek, 13 listopada 2012

Pielegnacja wlosow ♥

Siemaneczko ♥ Dziś mam dla was pielęgnacje moich włosów nie jest ona jakaś "specjalna" , po prostu chciałam wam pokazać jak ja dbam o moje włosy : 3

 Włosy myję codziennie, prawie nigdy ich nie suszą, tylko gdy myję je np. godzinę przed wyjściem, rzadko kiedy prostuję, a kręcę w naturalny sposób - na mokre włosy zaplatam warkoczyki. :)

 Używam szamponu z Timotei Pure 2 in 1 - ogólnie szampony z Timotei'a są dla mnie najlepsze :)
 Po nałożeniu dwóch "warstw" szamponu, spłukuję dokładnie włosy i nakładam dużą ilość odżywki z Syoss, następnie baaaardzo dokładnie spłukuję.
 Nie zawsze, ale często używam pianki schwarzkopf (na mokre włosy)- delikatnie ją wklepując.
 
O szczotce, chyba nie muszę wspominać, bo wiadomo, że jej używam.
Na suche i nierozczesane włosy używam odżywki, która genialnie rozczesuję kołtuny.

A wy jakich szamponów, odżywek, pianek itp używacie ? : 3 napiszcie w komentarzu :)
nara bejb - Molly

2 komentarze:

  1. heheh, będę zaglądać i zaobserwuję
    ja mam podobną odżywkę ^^ tez używam z gliss kur

    OdpowiedzUsuń
  2. super, dziękujemy- komentumj :) / molly

    OdpowiedzUsuń