piątek, 16 listopada 2012

Hej Wam <3


Tu Holly. Dawno nie pisałam bo w sumie nie wiedziałam o czym :d
Powiem Wam szczerze ,że gdyby nie wspólny wypad do Empiku z Molly po kontynuację mojej ulubionej książki (konkretnie chodzi mi o ,,Znak Ateny :D ) to dzisiejszy dzień byłby jednym z tych najgorszych :cc. Dostalam dzisiaj 2 tróje :///// z informatyki (tutaj kompletny FACEPALM) i z chemii ( tu już mniejsszy facepalm). Trochę mnie to zdołowało ,ale mówi się trudno :DD. Na osłodę piątkowego wieczoru wstawiam dla Was kilka fajnych zdjęć :33

Napiszczie w kom. ktory według Was najj  <33

                                                                          1.
                              

                                                                     
                                                                              2.
                                               


                                                                             3.

                                         

                                                                       4.
                                       

1 komentarz: