piątek, 16 listopada 2012

FREAKIN OUT ♥

Siema Ziomki ♥ Jutro wybieramy się z Holly i taką inną koleżanką, do kina na Przed Switem cz II, więc jest spora szansa że się do was odezwiemy :) ale teraz mniej na poważnie, nie wiem czy ktoś z was ogląda The Vampire Diaries, JA TAK.  I na dzisiejszym odcinku (4x07) śmiałam się , płakałam, dziwiłam i co najważniejsze pod koniec, świrowałam <3 Moja PARA #1 Wreszcie będzie razem <3 Po 4 sezonach i 6 odcinkach, moje marzenia wreszcie się spełnią! AAAAAAAAAAAAAAAAA ♥ Dobra, a teraz ogólnie .... AAA nie mogę wciąż myślę o pamiętnikachhhh <3 No dobra, biorę się w garść. Więc taka wiadomość do Holly :
-WEŹ SIĘ W GARŚĆ I COŚ NAPISZ !!!!!
Nie mam jakiegoś pomysłu na pościk ? Jakieś ideas? :3 ---> komentarz
baj baj Molly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz